2009. augusztus 21., péntek

Nagymamámról és egyebek

nagymamám húsz éve meghalt, nagyon szerrettem, mindenkinél jobban. a mama szolgalélek volt, amiért bevallom lenéztem. sokszor mondtam neki hogy ne csináljon meg mindenkinek mindent, pláne ingyen, de ő csak mosolygott. hidd el ez így van jól. akkoriban fiatal és büszke voltam nem értettem. láttam rengeteget dolgozik, és féltettem. a telefonomon az ő fényképe van. ő szerette volna mindíg hogy bemerítkezzek. bemerítkezésem után elővettem a telefonom és néztem a fényképét, mintha boldogabbnak látszana. pár nappal később azon rágódtam, hogy nagymamámnak igaza volt. le kell szokni a büszkeségről, a gőgről, dacról és szerényen alázattal kell élni. ahogy olvastam a tordasi beszámolómat elszégyelltem magam. teli van az említett három tulajdonsággal. elhatároztam megváltozom, elhagyom ezen rossz tulajdonságokat, sajnos ez nem megy egyről a kettőre, nem lesz könnyű és eltart egy ideig.

más

Verőcén a vasárnapi isten tiszteleten annyira "feltöltődtem" elhatároztam eljárok rendszeresen Kőszegre imaházba. aztán mostanra ez a tűz lelohadt. most is mennék imaházba, de apró akadályok megállítanak. nem maradt pénzem vasárnapra, rossz a busz közlekedés sokat kell várni nem tudom hol van. stb. most elhatároztam jövőhéten mindenképp megyek imaházba.

más

Ukrajnában Munkácson az isten tiszteleten szó volt arról hogy a múltat le kell zárni. hát igen ez nagyon nehéz lesz.
van egy mostoha öcsém öt évvel fiatalabb mint én és tizenöt éve nem beszélünk egymással. nagyon nehéz lesz odamennem hozzá és békejobbot nyújtani. nem azért mert utálom, hanem mert félek visszautasít. elhatároztam levelet írok neki, így könnyebb.

a múltban voltak bűneim azok rendezése se lesz túl egyszerű és könnyű. de ha minden egyszerű lenne unalmas lenne az élet :-)
Tamás mondta pár nappal a bemerítkezésem után: "most már hogy bemerítkeztél, elkezdhetnéd szeretni az embereket" igaza van. én féltem az emberektől, épp ezért nem is szerettem őket.
nem is tudom hol hallottam: " feltétlen szeretetben nincs félelem"
EMBEREK ! SZERETLEK TITEKET ! :,-)


U.I.: van egy álmom. szeretnék egyszer Albertirsai imaházban fellépni, a valahol europában-nal ahova anno a mamával jártunk, és elmenni egy istentiszteletre.

2 megjegyzés:

Gábor írta...

1 Ján. 4.18 "A szeretetben nincsen félelem; sőt a teljes szeretet kiűzi a félelmet, mert a félelem gyötrelemmel jár: a ki pedig fél, nem lett teljessé a szeretetben."

achilla írta...

köszönöm Gábor