2009. május 24., vasárnap

távirati stílus

péntek: egész nap próba este premierje az ibolyának. a darab egész jól sikerült. találkoztam a Boti haverommal. késő éjjeli megérkezés. szombat: kora reggel indulás próbára, sopronba. találkoztam a Petivel, Ricsivel a lányokkal. gyereknapi sátorban előadás: Vuk. utálom. pakolás.
indulás Székesfehérvárra. nagy a meleg. éhesek vagyunk. megérkezés. találkozás a kedvenceimmel a Révész családdal. kaptunk finom spagettit. fini volt. próba. előadás. elég gyenge voltam, mivel nem volt időm felkészülni, és fáradt is voltam. előadás vége. beszélgetés. egyik lány megkérdezi tőlem hogy milyen volt a darab. őszinte voltam. mondtam közepes. nekik több próba kellet volna, nekünk több felkészülés és több pihenés. beszélgetés Borival, Sárival. szólánc Sárival. búcsú. szólánc Sárival de már sms-ben. 11 óra felé belefáradunk. bóbiskolás a kocsiban. egyik ilyen bóbiskolás után kellet fél perc hogy rájöjjek hol vagyok. megérkezés zsirára. beájulás az ágyba. reggel csörög a telefon: menjek azonnal dolgozni.
nem mentem. "máma másnap van" hivatkozással letettem a telefont és tovább aludtam.

Nincsenek megjegyzések: