2009. január 22., csütörtök

happy end

az utóbbi egy évben nagyon leromlott az egészségi álapotom.
már egy rövid sétától légszomjam van fulladok és sötét karikák
ugrálnak a szemem előtt. környezetem erről nem sokat tud,
(nem vagyok panaszkodós fajta) de talán jobb is ez így. hitem erős
így nem félek a haláltól.
orvoshoz menni nem sok értelme van, mert nagyon sokféle betegségem van.
a vérképemen rengeteg a csillag (ami a pozitív vérképet jelöli)
rosz a tüdőm szivem májam, epém, köszvényem van, nem sorolom
tovább. erre mindre gyógyszert kéne szedjek, de nem szedek. hogy mért?!
mert nem látom értelmét. mert a sok gyógyszertől ujjab betegségek
és mellékhatások alakulnának ki. megmondtam a doktornőnek hogy
csak az akut betegségeket kezelje.
nem volt valami kellemes az életem, de az elmult öt év nagyon jó volt
megismerkedhettem emberekkel akiket szeretek, tisztelek. élményekben
volt részem, na és ami a legfontosabb játszhattam, és megtértem.

Nincsenek megjegyzések: