2009. február 24., kedd

fekete péter és az angyali mosoly

csütörtökön megvolt a fellépés. a közönség semmit nem érzékelt abból a káoszból ami bennem volt, ez jó, de én rettenetesen szégyeltem magam hogy ilyen felkészületlenül ki merek álni a nagyérdemű elé. életemben még ilyen roszul nem éreztem magam a színpadon. előadás után menekülés szerüen eltüntem . most nem bírtam volna végighalgatni, (ez nagyon ügyes volt) stb. a közönségtől. egy hete hatalmas streszben vagyok, és én nagyon nem bírom a sterszt.
más
a színpadi partnerem egy átlagos nő, na de amikor mosolyog... a madarak csicseregnek, a hó leolvad a háztetőkről, és a virágok rügyeznek. ritka szép mosoly.

telefonáltam Tamásnak többé nem leszek Fekete Péter

bocsi kicsit beteg vagyok így a szokásosnál is több nyelvtani hibát ejtek.
szép napot mindenkinek

3 megjegyzés:

Horváth Péter írta...

Attila?!..jól értem a mosolyos részt :O:D:D:D..csak neem?:D:D:O

Horváth Péter írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Horváth Péter írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.