2009. február 11., szerda

kívánságok és teljesülések

nemrég döbbentem rá hogy nem tesz nekem jót ha teljesülnek a vágyaim.
a minap nagyon megkívántam a krumplis lepényt. és én balga másnap elkészítettem.
melegen bevágtam egy féltucatot (gyengébbek kedvéért 6 darab) és nagyon jólesett,
egészen másnap reggelig. valami szörnyű hascsikarás róka koma, egyebek jött rám.
nagyon szenvedtem. mondjuk egy kívánság beteljesülésnek lehet rosszab vége is.
kivánsz egy porsét nyersz egyett valami csoda folytán, másnap öszetöröd a kocsit és magadat, de úgy hogy örökre tolókocsiba kerülsz.
olyan vagyunk mint a kisgyerekek sokmindent szeretnénk és haragszunk az anyukánkra ha nem kapjuk meg, de ő tudja mi kell nekünk mi nem ő tudja hogy amire vágyunk az ártalmas e ránk nézve vagy sem. felnőtt korunkban az úr az akitől kérünk imáinban ezt-azt és talán csalatkozunk ha nem kapjuk meg. de egyedül csak az úr tudja mi az ami kell nekünk, és azt megadja.
néha az kell hogy elveszítsük állásunkat, szerelmünket, lakásunkat, és amikor semmink és senkink nincs akkor fordulunk az úrhoz és ő felemel minket a porból.

ugyhogy vigyázzatok felebarátaim hogy mit kértek, mert még beteljesül.

Nincsenek megjegyzések: