2009. április 10., péntek

csoki sör és problémák

tavaly
ősszel a bonbonetti choco kft. csokigyárból kaptam egy szép csomagot, megpakolva édességgel. nemrég megint írtak hogy küldenek megint egy csomagot. hálám jeléül megígértem nekik hogy küldök egy saját készítésű szőttest. emlékszem tavaly csömöröm lett a sok édességtől pedig a nagy részét elosztogattam. természetesen idén is kap aki kér.

találtam egy jó alkohol mentes sört, (csak egy kicsit drága) neve van pur. íze kicsit a mézsörre emlékeztet nekem nagyon ízlik. én már nem nagyon akarok alkoholizálni, még minimális mennyiségben sem, viszont a sör hiányozna mert szerintem ez a második legjobban üdítő folyadék a limonádé után. jövő héten beszerzek egy kartonnal belőle.

negyven valahány évesen az embernek már tisztában kell azzal lenni, mi a legfontosabb az életben. van akinek a pénz, van akinek az élvezetek hajszolása, van akinek a drog, van akinek a becsület és a tisztesség. számomra a legfontosabb: az istennel és az emberel való jó kapcsolat.
a megvalósításnál vannak számomra gondok. elhatározom hogy kedves udvarias leszek mindenkivel, hogy minden embert tisztelek, erre az ellenkezője történik megsértek embereket, tapló bunkó állatként viselkedem, szemétkedem azzal is akit szeretek, tisztelek. a barátaimat is sokszor elküldöm a fenébe. mért van ez?? amint emberek közé kerülök elszáll a józan ész és valami állati ösztön tör elő. nem én irányítok hanem a tudatalattim. még anno húsz éve megállapították hogy személyiség zavarom van. ettől lehet mindez??!

u.i: Bundi! kész a film. hogy kell felrakni a youtube-ra?

Nincsenek megjegyzések: