2009. április 14., kedd

KÉSZ A FILM!!!

ma éjjel legalább hússzor megnéztem, elemezgettem, a filmemet, bocsánat, filmünket. megtaláltam a hibákat (nem volt kevés) és jót röhögtem Ricsi fura stílusán. nem lett rossz a film de én elégedetlen vagyok. sokkal többet ki lehetett hozni belőle, csak hát kevés volt az idő stb. ha van egy teljes hetünk forgatni, ha van a filmnek költségvetése, ha van több idejük a szereplőknek. ha van stúdiónk, akkor egy szuper filmet csinálhattunk volna. a filmnek a harmadát újra kellett volna forgatni, és szinkronizálni kellet volna. mondjuk nem csak a körülmények voltak rosszak néhol én is hibáztam, na meg az operatőr és a színészek is. próbálgatom feltenni a youtube-ra de nem nagyon megy, valaki segíthetne. Briginek egy mondata rossz, Tamásnak három, Szabinánál a hang minőség rossz eleinte,
Ricsin csak röhögni tudok, alig volt néhány jól hangsúlyozott mondata, én sem voltam túl jó mint kocsmáros, a Sanyinak kitűnő volt az egy mondata. egészében érdekes a film.

4 megjegyzés:

T. B. írta...

Gratulálok a filmhez! Szívesen megnézném!
Ha szabad javasolni valamit drága rendezőbarátom!
Egy rendező sohase mondjon kritikát magáról. Azt bízd a nézőkre. Szerintem eleve nem szerencsés kiírni ide azt hogy ki milyen volt vagy nem volt... Ezt velük és egymásközt tegyétek. A többit bízd a nézőkre. Egy rendező álljon ki a csapatáért, álljon ki a munkája mellett. (persze belül kiritzálhatja magát, ne is add fel soha)
Még egyszer szívből gratulálok és barátian tanácsolom ezekt neked!
Üdv: Tamás

Jonatán írta...

Mivel nem láttuk a szöveget, nem fogjuk tudni, melyik mondat rossz.

Bridget írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Bridget írta...

Én csak gratulálni tudok neked a filmhez, szerintem elég nagy dolgot vittel véghez.AZ, hogy találtál hibákat bennünk és a jelenetekben, természetes...a következő jobb lesz!Brigi