2008. december 15., hétfő

munka, munka, munka

ez a december nagyon pörgős, sok fellépésünk van, lesz, de én ezt szeretem, a héten megyünk Debrecenbe, Dombóvárra, Sopronba. Budapestre. az előző két hét is "forgalmas" volt.
múlthét szombaton volt egy fellépésünk Pápán, végre láthattam a Székesfehérvári csapatot.
jó volt velük beszélgetni, játszani. ha életem útja nem a színjátszás felé vezérelt volna, soha nem ismerek meg olyan embereket akiket most szeretek és tisztelek. na jó, ezt olyan nyakatekerten fogalmaztam meg, hogy nem tudom hogyan jövök ki belőle.
örülök hogy mindíg van "valaki" aki jó irányba terelget engem.
hát ez nem igaz!! fogalmazás gátlót szedtem be, vagy mi van ma?
bocsika mindenkitől, jobb ha nem fojtatom a naplóm írását, ma nem megy.

1 megjegyzés:

Imi írta...

folytatom az ly - os jé :D

De ki lehet ám szedni a gondolatokat a megcsavart mondatokból is. ÉS Tényleg király, hogy Isten terelget minket.

Imi