2008. december 10., szerda

születés és halál

tegnap este kaptam egy sms-t. "jaj képzeld mama megkezdődtek a fájások,hamarosan szülök"
felhomályosítottam a hölgyet hogy valószínűleg rossz számot hívott, szegényre hirtelen jött rá nem volt benn nála se a férje, sem egyetlen rokon vagy ismerős se. sms-en keresztül próbáltam benne a lelket tartani, mert igen erős fájásai voltak. azt mondta ha fiú lesz rólam nevezi el. jónéhány sms váltás után megszületett évike. 2008 12 09 / 20 30 perckor 4 kiló 26 dekával. nagyon örültem hogy egy picit segíteni tudtam egy vajúdó anyának azzal hogy virtuálisan mellete lehettem.
ma meghalt az osztályomon egy sorstársam

1 megjegyzés:

Marron írta...

válasz neked: :)
Pff.. én meg rendesen kihagytam a cigizős szövegeket :D Bele se gondoltam, hogy ott nekem lenne még valami mondandóm :P De köszi, hogy kihúztál!
Az imádat kölcsönös ;)
Mi is nagyon szeretünk Téged is, a társulatot is:) Örülünk, hogy részt vehetünk a színház munkájában.
Jameg anyáék puszilnak!