2008. december 4., csütörtök

stressz

veszettül tanulok. a rám sózott szövegkönyvek bemagolásához igen sok akaraterő kell.
ma megtanultam a Kér Dezső szerepét de holnap padlást játszunk és még azt el se kezdtem tanulni.
ez a stressz nem tesz jót nekem. aludni se tudok tőle rendesen az jár míndíg a fejemben "vajon meg tudom-e tanulni időben. a normális színészek hónapokig próbálnak és van idejük megtanulni a szerepet, nekem meg pár napom van három szövegkönyv megtanulására. sokszor el se próbáljuk a frissiben megtanult színművet hanem irány a mély víz rögtön élesben nyomjuk.
szeretek, ímádok játszani de el tudnék viselni több próbát és több időt a megtanulására .
békés hétvégét kívánok mindenkinek

3 megjegyzés:

toma írta...

Jó, hogy megint irsz...megjött a motivációd (Szilvi is jól tud motiválni ám...)
Toma

Révész Szilvi írta...

s milyen jó olvasni
a békességet meg megkapod a Békésség Fejedelmétől. Ő mondta: "Békességet adok nektek, az én békességemet, NEM ÚGY ADOM AHOGY A VILÁG ADJA... ne nyugtalankodjék a ti szívetek és ne féljetek..."

achilla írta...

valami csoda fojtán sikerült mindent megtanulnom, és elég jól eljátszanom