2009. március 17., kedd

második forgatási nap

reggel rögtön a hatos képpel kezdtünk (rendelő) jól és gyorsan sikerült a jelenet. Brigi jobban teljesített színészileg mint vártam. tamás ma se hagyta abba az élcelődést. állandóan meg akarta változtatni a forgatókönyvet és a forgatási ötleteimet. mondjuk volt egy-két jó ötlete de a többi hülyeség. néhol már- már úgy éreztem szívesen kihagynák a rendezöt a filmből, hogy a saját ötleteiket csinálják, de nem hagytam magam. én filmem, én ötletem, én rendezem. tanácsokat szívesen veszem, volt amit meg is fogadtam, de nem akarok eltérni nagyon az eredeti ötlettől.
megcsináltuk andráséknál a drogos jelenetet, kicsit sokáig tartott.
most kaja aztán egykor a színpadi kép és talán végeztünk is.

3 megjegyzés:

Marron írta...

wow, milyen film lesz?
Lehet tudni, hogy miről fog szólni? :) majd láthatom a végeredményt? :)
További kitartó munkát, és jó forgatást!

Horváth Péter írta...

ha jól tudom a "Zsákutca"..ugye jól tudom attila?..én is szeretném majd megnézni ha lehet..:)

achilla írta...

Borikám ez egy drog prevenciós anyag lesz, ezzel a filmel próbáljuk a drogosokat, és a drog iránt érdeklődőket elriasztani a droghasználattól. köszönöm a jókivánságaid, most végeztünk a forgatással, már csak az utómunkák és a vágás van hátra. sietünk hogy le ne csússzunk a tatai filmfesztiválról.

Péter: igen jól tudod az a címe, csak az eredeti zsákutcát átírtam,
ez egy adaptáció. természetesen ha készlesz sokszorosítom és aki kér belőle annak küldök.
üdv achilla