2009. március 29., vasárnap

Révész Szilvinek

Szilvikém! jó lenne ha szerveznél újra Vajdasági turnét, ha időd engedi. jó volna ismét együtt utazgatni, játszani, imádkozni, beszélgetni, dolgozni, veled, a családoddal, a két Zolival, a helybeliekkel, és a mi csapatunkkal. nekem anno az a négy nap nagyon sokat jelentett. fizikailag elfáradtam, szellemileg felfrissültem, és erőt adott nekem a hétköznapi harcaimhoz, mert hát itt harcolnom kell a hitemért, harcolnom kell az istentelen gondolatok ellen, harcolnom kell, a megrögzöttségeim ellen, stb. tavaly amíg veletek voltam ezek a dolgok eltűntek, mintha a szél fújta volna el őket. veletek úgy éreztem, mintha a lelkem egy könnyű lég ballon lenne amiről legördültek a mázsás súlyok.
szép napot

1 megjegyzés:

Révész Szilvi írta...

Szia Attila!

Hát a Vajdaságról nem tudok most mondani semmit. De május 23-án (ha jól emlékszem, az biztos hogy egy szombati napon) Fehérváron lesz Valahol előadás, úgyhogy akkor legalább találkozunk, s az egész szombatot együtt töltjük. Kíváncsian várom a filmedet!
Üdv:
Szilvi