2009. március 26., csütörtök

ez-az

mostanában mindíg nézem vasárnaponként az ATV-n a vidám vasárnap nevű egyházi műsort.
nagyon jó zenék vannak és egy ember mindíg kiválaszt egy-egy biblia-i idézetet, és azt boncolgatja illetve lefordítja hétköznapi nyelvre. ami nem tetszik benne az a sok pompa és ragyogás, gyönyörű díszletek. én nem azt mondom hogy legyen puritán, de ez a sok pompa és gazdagság, ellentmond JÉZUS szellemével.
el kellene járnom közösségbe legalább vasárnaponként, mondjuk a soproni imaházba, de a közlekedés rettenetes zsira és sopron között. meg aztán én nem bírom úgy a gyürődést, beteges is vagyok, öreg is, (legalábbis öregnek érzem magam) na meg lusta is.
székesfehérvárra is elmennék egyszer egy istentiszteletre, de az még messzebb van és a közlekedés is rosszabb. nemrég azon is gondolkodtam hogy veszek egy kis háromkerekű autót, de én már nem merem válalni a vezetést, elég egy másodperc figyelmetlenség és életeket olthatok ki, nem ezt én nem vállalom, a motoromat is ezért (is) adtam el.
optimista vagyok, majd csak adódik valami megoldás.
szép napot

Nincsenek megjegyzések: