2009. március 30., hétfő

zsákutca

valamelyik nap, megnéztem a filmem. még nincs kész ez csak az első vágás, hang és effekt nélkül. az operatör azt mondta hogy ahhoz képest hogy első filmem nagyon jó. szerintem se rossz, de van benne sok apró hiba. egy kicsit eltért a film az alap elképzelésemtől, mert menet közben mindenki változtatni akart ezt-azt én meg túl lágyszívű voltam, és a jobb ötleteket belevettem, illetve változtattam. csakhogy így sérült a kerek egész történet. vannak benne olyan színészek akik többet nyújtottak mint vártam, és sajnos volt aki kevesebbet. két jelenetet újra kellene vennünk, de én már nem akarok pepecselni vele, inkább majd trükközünk vele a vágó gépen.
amint kész a film teljesen, kiteszem a youtube-ra ahol megtekinthető.
ép most folyik egy tárgyalás egy zeneszerzővel, aki megzenésítené a filmet. nem semmi, saját film zenénk lesz. az utolsó jelenet úgy ahogy vártam nagyon gyönyörű lett. az utolsó jelenetnél voltak a legnagyobb viták hogy mit hogyan csináljunk, én meghallgattam minden ötletet, de az eredeti ötletet találtam a legjobbnak. Ricsi valami gyönyörű fényeket csinált. a füst is tökéletes volt. a cucc egy hét múlva készen lesz.

2 megjegyzés:

Marron írta...

alig várom!!
nagyon kíváncsi vagyok rá :)

achilla írta...

még pár nap és láthatod