2009. március 23., hétfő

tarja és lekvár

a január 14-i írásomra reagálva egy nővér elkészítette a receptemet. mindent úgy csinált ahogy a blogban leírtam. hozott nekem egy szép nagy adagot belőle. most megyek megeszem aztán elmondom a véleményemet.
20 perc múltán:

nagyon szuper a kaja, a hús omlós és szaftos, a spéci krumli szuper, sok macera volt a kajával azt mondta Gabika de nekem nagyon bejött. mindenkinek ajánlom figyelmébe, ez egy szuper étel, csak hát koleszterin bomba.
aki elkészíti kérem írja meg nekem a véleményét róla.
egyébként Gabika aki elkészítette a receptem szerint az ételt, hozott nekem saját készítésű szilvalekvárt, valami fantasztikus. én nem szeretem az édes lekvárokat de ez kitünő volt enyhén fanyar megfelelő menyiségű cukorra.
szép napot

2 megjegyzés:

Baloghné Tóth Gabriella írta...

A jó kritikát nagyon szeretem igaz csak ritkán kapok.Nem gondoltam,hogy te ilyeneket is tudsz írni valakiről,köszönöm.

achilla írta...

ha jó valami, akkor jó, ezt el is mondom.
de ha valami rosz nem fogom azt mondani hogy kitűnő csak hogy egyesek kedvébe járjak.