2008. október 12., vasárnap

címtelen

esténként olyan jó imádkozni. ilyenkor érzem hogy az úr közel van hozzám. de néha nagyon nehéz és meg erőltető, keserves az imádkozás. ilyenkor csak elhadarom gyorsan imámat és elmarad a felemelő érzés. tavaly megígértem magamnak hogy bemeritkezem.
de előtte még el kell rendeznem egy ügyet hogy lelkiismeretem tiszta legyen. pár éve elkövettem egy bűnt, egy súlyos bűnt. most ezt kell jóvátennem valahogy. nem könnyű.

el kellene járnom közösségbe, imaházba. el is határoztam többször hogy elmegyek. de valahogy soha nem került rá sor. itt felhozhatnék különböző mentségeket, de a fő ok amiért nem mentem el az a lustaságom.

készülődünk a légy jó felújító premierjére. a próbák kellemes
hangulatban telnek.a főszereplő személyével vannak bizonyos
aggályaim. nagyon aranyos kislány, de
tartok tőle hogy a szerepében lévő nagy érzelmi katarzisokat,
nem tudja megfelelően átadni a közönségnek. de drukkolok neki.

hallottam a napokban egy hírt ami aggállyal tölt el.
álítólag 2010-re megszűnik ez a nagy zsirai intézmény,
és helyette kis 30-as létszámú otthonok lesznek.
félek a változástól. én konzervatív és ember vagyok
és nem szeretem a változásokat.
én a magam nyugodt életvitelét nem szívesen veszem
ha megbolygatják.

én már nem várok sokat az élettől, de ami hátravan
azt szeretném nyugalomban, harmóniában leélni. mára ennyi.
mindenkinek olvasómnak az kívánom leljék meg a harmóniát.

4 megjegyzés:

aranymonika írta...

Szió,
először is nagyon jól írsz,tudod???
Másodszorra,megértem a félelmed,de figyelj csak:
"Ugye két fillérért öt verebet is adnak. Mégis az Isten nem feledkezik meg egyetlen egyről sem.Sőt még a fejeteken a hajszálakat is mind számon tartja. Ne féljetek hát! Sokkal többet értek ti, mint a verebek.Mondom nektek, hogy aki tanúságot tesz mellettem az emberek előtt, azt majd az Emberfia is magáénak vallja az Isten angyalai előtt." (Lukács 12.részből)
Ezért ne aggódj...
Móni

achilla írta...

köszönöm bíztató szavaid

Gould írta...

Kedves Achilla!

Ne félj semmilyen változástól, csak energiát vesz el a nagy terveid megvalósításától! Tehetséges vagy, az élet nevű tanítómester így is-úgy is megöli a tanítványait, akkor pedig miért lennél csalódott?

Remélem még egyszer beszélgetünk!

Gould

achilla írta...

bármikor Ernő