2008. október 3., péntek

változás.

amióta megtértem keresem magamban a hibákat hogy azokat kijavítsam.én nagyon káromkodó ember voltam, de tudatosan szép lassan két hónap alatt leszoktam a káromkodásról. nem azt mondom hogy egyáltalán nem káromkodok, mert néha azért csak kicsúszik, de már tizedannyit mint régebben. most nemrég rádöbbentem hogy én egy eléggé cinikus és pesszimista ember vagyok, mindenben csak a negatívumokat látom.
most szép lassan próbálom rászoktatni magam hogy mindent a jobbik oldalról közelítsem meg. először mindenben a szépet a jót próbálom meglátni, de ez nehezebb meló mint a káromkodás. de azért szép lassan változok. ha a környezetem nem is, én már érzékelek változást. szívesen venném ha barátaim ismerőseim rávilágítanának rossz tulajdonságaimra.
mindenkinek szép hétvégét kívánok

Nincsenek megjegyzések: